Tak Kenal Maka Tak Cinta

Salam Jumaat semua:)

Ha...tengok tajuk entry sis kali ni..jiwang weh.."Tak Kenal Maka Tak Cinta".
Anyway, tak kisah lah kan..yang penting...jika kita tak kenal, memanglah kita tak rapat or suka dengan sesuatu kan...

Sebagai contoh, OSTEMATRIX Shaklee ni..atau lebih dikenali sebagai "OSTE".
Bulan ni ada PROMO tau , beli 6 PERCUMA 1..haaaaaaaaa..kan best tu!

Bukan tu saja, yang bestnya sebab khasiat dan kebaikan pengambilan OSTE ni terutama untuk ibu-ibu preggy, ibu-ibu menyusukan bayi, Ibu-ibu berpantang, juga ianya sesuai untuk wanita, lelaki mahupun warga emas tau:)

Dalam belog sis ni, ada sis sharekan tentang OSTE. U alls boleh baca ye:)

The moment U alls consume OSTE, U alls akan rasa apa yang pencinta-pencita OSTE rasa..hahahahah Mesti cuba tau.In sha Allah, kita ikhtiar untuk cari penawar dan Allah yang sembuhkan.

Sis sendiri dah hampir 5 tahun lebih consume OSTE. Memang SUPERB in sha Allah dengan IzinNya lah. Alhamdulillah:) Bermula dari sis consume SET MENYUSU sebenarnya.

Sebelum ni, sis sering hadapi masalah sembelit terutama masa dalam tempoh berpantang sesudah lahirkan bayi. Pernah satu ketika , sis dok lam toilet hampir sejam..gara-gara sembelit nih..Allah sahaja yang tahu masa tu.

Namun, setelah sis temui Shaklee, sis just telan OSTE 4 biji sebelum tidur (malam), Alhamdulillah masalah tersebut dapat diatasi dengan sebaiknya. Malahan, badan sis rasa lebih segar dan bertenaga.

OSTE ni antara kebaikannya, ia membantu melancarkan pembuangan air besar. In sha Allah, if malam kita ambil OSTE, subuh atau pagi tu, mudah aje kita membuang:) Tak yah tunggu lama-lama dlm toilet macam dulu heheheh

Bagi yang dah semakin berusia macam sis, OSTE ni in sha Allah membantu kita kekal cergas dan bertenaga. If U alls ada dengar bunyi "tik tok" kat lutut ke, bile kita ada buat pergerakan dari keadaan duduk kepada keadaan berdiri ataupun sebaliknya, better check and consume OSTE.

Ada juga customer sis yang susah untuk rukuk dan sujud ketika menunaikan solat sebab sakit lutut katanya. Alhamdulillah, setelah consume OSTE secara consistent, beliau boleh solat macam biasa.

Syukurlah dengan apa yang Allah beri kerana setiap penyakit itu Allah telah beri penawarnya. Kita sebagai hambaNya perlu ikhtiar mencari penawar. In sha Allah, cepat atau lambat, akan ketemu jua penawarnya.

Oklah, masa dah TIME hehehe, kita sambung di lain entry, in sha Allah:)

Pada U alls yang nak dapatkan OSTE or Produk Shaklee yang lain, boleh hubungi sis di talian 019-5793313.In sha Allah, something special menanti tau:) hahahahah..limited...siapa cepat dia dapat:)

Wassalam;

Sis Nia



Comments