Salam Pembuka Bicara



Assalamualaikum pembuka bicara..

Alhamdulillah, dengan IzinNya dapatlah saya bersiaran lagi di belog ini:)
Rindu sangat nak update belog ni..nak bercerita dan berkongsi kebaikan dengan semua, in sha Allah

So, nantikan corat-coret dari saya seterusnya tau:)

one more,

September ini adalah antara bulan yang istimewa buat saya..
Alhamdulillah..

In sha Allah, bulan permulaan untuk saya teruskan semula perjuangan dan perjalanan di dalam Shaklee. Dalam erti kata lain, bangkit semula setelah lama menyepi hehehe...

Kekangan masa bukanlah alasan. Tetapi bagaimana caranya kita memanfaatkan makhluk Allah yang bernama "Masa" itulah persoalannya:)

Ada baiknya kita berdiam seketika. Menikmati ketenangan yang ada..menginsafi setiap kekurangan dan muhasabah di setiap detik perjalanan kehidupan ini. Agar dengannya, kita temui ketenangan yang abadi, selama-lamanya.in sha Allah.Amin:)

Wah....best pulak menulis ni..tengah banyak idealah katakan..
Tapi, saya simpan dulu sket buat modal untuk coretan seterusnya ye:)

Buat korang yang sudi jengah belog ini, tqvm ye:)

Last but not least...

"Ingatlah, Allah itu sentiasa ada bersama dengan orang-orang yang SABAR dan beramal SOLEH."  in sha Allah

Semoga, hidup dan mati kita di dalam kerahmatan Ilahi.Amin

Selamat Malam semua:) Selamat pagi pun boleh:)

Salam Ukhwah;

Nia

Comments