Promosi Shaklee Oktober 2014

Alhamdulillah...cer tengok kat atas nih...hihihi..seperti yang dijanjikan semalam, saya akan update entry mengenai mengapa saya suka supplement ni kan? ingat lagi dak?
Apa pun, saya memang suka PROMO Shaklee bulan ni iaitu ESP Buy 6 FREE 1! kerana 2 tahun yang lalu saya mula mengenali Shaklee dengan lebih dekat, sewaktu PROMOSI yang sama pada Oktober 2012:)
Masa tu saya betul-betul nekad nak rasai kehebatan supplement shaklee juga kebaikan dan faedah mengambil supplement ini. Masa tu, ramai sangat orang bercerita tentang ESP juga supplement Set Menyusu bagi membantu ibu-ibu bekerjaya yang menyusukan bayi seperti saya.

Alhamdulillah, memang best, teruja juga tersengih ja bile dengar ESP Buy 6 FREE 1! 
Bukan tu saja, malah siap kombo dengan Mealshakes Buy 3 FREE 1!
Wah!!rugi woooo tak grab peluang-peluang sebegini. Bukan sahaja kita nak kesihatan kita terjaga, malahan kesihatan anak-anak dan suami juga keluarga perlu dititik beratkan. in sha Allah.


 Haihhh ...tak terkatalah khasiat dan kebaikan ESP ni.Macam-macam dari nak cantik,nak kurus,nak sihat, nak segar dan kekal aktif, bertenaga sepanjang hari
in sha Allah semuanya ada bersama ESP nie:)
Tak caya, Jom cuba:) Sementara promosi masih ada:)

Ibarat Pisang Goreng Panas ESP nih..hihihi
Cepat-cepat sms/whatsapp kami @ 019-5793313. 
In sha Allah, kami sedia membantu anda.

Smile with healthy

El-Ain Shoppe
Pengedar Shaklee Terbesar
019-5793313

Comments