Selamat pagi semua:)


Assalamualaikum dan selamat pagi semua:)

Pagi ni, saya nak berkongsi tentang kelebihan menjadi ahli dengan menyertai kami team DGF Shaklee :)
Ada 10 faedah dan kelebihan menjadi ahli. Yang pasti, semuanya seperti yang tertera di gambar.

Yang bestnye, ada lagi faedah/kelebihan lain yang turut dirasai oleh ahli-ahli yang layak termasuklah "Cash incentive, Car Bonus and National Convention/Umrah 5 Stars trip for FREE:)"
Bestkan!! Siapa nak bagi?Tapi Shaklee bagi:) In sha Allah, semoga impian ini tercapai hendaknya.Amin.

Saya dah pun merasai Shaklee Cash Incentive:) Alhamdulillah, every month ada je bonus di tengah bulan. Seronok tau!Macam-macam boleh buat ngan bonus tu termasuklah sebagai insentif untuk mak ayah  juga keluarga. Faham je lah kan. Tengah-tengah bulan, biasanya poket udah kekeringan atau cukup-cukup aje kan menuju ke hari gaji di hujung bulan. Alhamdulillah, dengan bersupplemen sambil berbisnes Shaklee ni, ringanlah sket. At least, lepas jugak duit sayur dan duit minyak my kete.Alhamdulillah:)

Ada lagi tau.ni baru Story Part 1.hihihi

Sebab tu, saya amat berbesar hati menjemput anda semua menyertai kami di team DGF Shaklee. Sekiranya, anda semua nak join kami, mudah aje. Just type sms/whatsapp<Saya nak join DGF Shaklee> dan hantarkan ke 0195793313. In sha Allah, kami akan membalasnya secepat mungkin.

oklah, saya nak sambung buat keje-keje umah.In sha Allah kita jumpa di lain entry ye:)

Salam Manis;

El-Ain Shoppe
Pengedar Shaklee Terbesar






Comments