PROMO Collagen Powder Kembali!!!


Alhamdulillah dan selamat pagi semua:)
Ha...dah nampakkan gambar promo SEPTEMBER 2014 yang saya upload ni..
jeng jeng jeng..best tau! Saya ssuka promo kali ni sebab ianya berkaitan dengan kesihatan keseluruhan in sha Allah.Banyak khasiat dan kebaikannya. Before ni saya pernah tulis tentang SCP ni or lebih dikenali sebagai Shaklee Collagen Powder. Seingat saya dalam Disember 2012 promo tu:)
Yeaha..betul..betul..sebab mase tu sampai 2 orang join member dengan promo tu.Alhamdulillah..
mengimbau kembali nostalgia. Mase tu, saya baru je 3 bulan join shaklee:)
Alhamdulillah...hampir 2 tahun berlalu dan saya telahpun selamat melahirkan Faiz Daniyal:)
asalnya, saya ambil SCP untuk ikhtiar usus melekat pada rahim. melalui pembacaan di fb dan sedikit kajian yang dibuat, alhamdulillah saya mencuba SCP ni.Kebetulan pulak, promo:)
apa lagi, saya cepat2 grab! Alhamdulillah, baru sehari makan, orang dah tegur..eh glowingnya muka akak:)
yang saya tersipu2..eh ye ke...dalam hati..Aku ni minum SCP sebab nak ikhtiar pulihkan perut.alhamdulillah, dapat BONUS KULIT CANTIK, BADAN SIHAT LUARAN DALAMAN, PLUS untuk hubungan suami isteri:) Syukur..syukur...Pada awal Januari 2013, Dr Pakar bedah yang merawat saya kata, hasil rawatan kesihatan saya semakin baik dan boleh teruskan aktiviti macam biasa.

ok. nak tahu apa yang selanjutnya...kita sambung kemudian ye.mau siap2 dulu...
Salam ceria semua:)

Nia
Pengedar shaklee Bandar Baru Bangi






Comments