Mealshakes supplement untuk anak-anak juga dewasa

Mealshakes antara Tertarik menarik PROMO KOMBO Bulan Ini

Mealshakes Buy 3 Free 1:)

Bestkan!Berita baik buat ibu bapa juga anak-anak di luar sana:)
Yang pasti, kat umah kami ni, mealshakes ni or..lebih dikenali sebagai "scoop" oleh anak-anak kami, adalah produk terHOT, terHANGAT di pasaran.hihi

Asalkan habis je, pasti terus direstocked kat fridge tu.Tanpa perlu saya restocked kan.anak-anak dah tau nak ambil kat mana. Macam biasa, depa masuk mySOHO dan terus ambil yang baru:) Memang saya dan suami standbykan stock untuk anak-anak terutama stock "mighty 3 Gems" iaitu Energizing Soy Protein (ESP), Performance Drink (PD) dan Mealshakes. Kami pun minum sekali:)

Alhamdulillah, syukur dipertemukan dengan Shaklee dan banyak info berguna yang kami perolehi. Jika dulu, kami berikan Vitamin C Sahaja or multivitamin dalam bentuk tablet dari jenama yang biasa dapat di farmasi atau di kedai-kedai ubat. Dan rajinlah sangat utk restocked sbb saya perlu ke kedai Ubat Sin Sei untuk membeli bekalan. Now, saya just on lappy dan order terus dari rumah:) mudahkan:) Bukan sahaja jimat masa dan tenaga, malah jimat wang juga:) plus dapat pulak cash back bonus hasil pembelian supplemen untuk kami sekeluarga:)memang best tau! Siapa nak bagi kan:) RM25.00 pun syukur, boleh buat simpanan dalam Akaun Tabung Haji anak-anak:)

ok2, berbalik pada mealshakes tadi ye. Ramai yang tahu, ramai juga yang tak tahu kan.Mealshakes itu ape kan?

Mealshakes ni ialah sumber protein yang diperkaya dengan vitamin-vitamin dan juga mineral-mineral yang diperlukan oleh tubuh badan manusia. Secara ringkasnya, ia merupakan multivitamin dan multimineral di dalam bentuk serbuk. Ianya mudah dibancuh dan disediakan. Anak-anak pun boleh bancuh sendiri (6 tahun dan ke atas). Boleh juga dijadikan sebagai Sarapan SEGERA buat kita dan anak-anak-anak. Sekurang-kurangnya, buat alas perut di awal pagi:) Untuk orang-orang yang gastrik seperti saya, amatlah disyorkan pengambilan "Mighty 3 Gems" tadi:)

Cara-cara penyediaan Mealshakes :

Ambil 1 scoop mealshakes dan campurkan dengan air suam/sejuk.
Kacau dan Siap:)

Ha..mudahkan.oklah, saya nak g ambil anak-anak dari Sekolah. Jumpa lagi di lain entry:)
bagi yang nak dapatkan mealshakes ini, boleh whatsapp/sms  saya ye @ 019-5793313(Nia)

wassalam



Comments