Kembali bersiaran setelah lama berehat

Alhamdulillah..setelah 4 bulan umur Faiz@Aisy, barulah saya bekesempatan untuk menulis. Memang rindu sangat-sangat nak menulis kerana memang sejak dari kecil, hobi saya ialah membaca,menulis dan melukis:)
Dikesempatan ini, sementara Faiz tidur lena, saya akan mulakan penulisan saya yang selama ni terhenti di blog tetapi sentiasa Aktif di Fb page : El-Ain Shoppe .

Ok, saya mulakan dengan PROMO Bulan ini iaitu Beli 6 tin ESP, PERCUMA 1 tin ESP!!!
itu saja kah??
Ada lagi!!!
Pembelian 6 tin ESP ni, bukan sahaja anda dapat 1 tin ESP secara PERCUMA, malah anda layak untuk mendapat KEAHLIAN sebagai Shaklee Independent Distributor secara PERCUMA!!!Best kan!!!Jimatlah yuran keahlian sebanyak RM75.00 ( RM65.00 yuran keahlian sekali seumur hidup + RM10.00 postage).

Sementara promo masih berlangsung, jom dapatkannya dari kami hari ini juga!!!Sementara stok masih ada ye:) Almaklumlah...HOT ITEM nih..lama tunggu ESP PROMO sebab kami sekeluarga memang sukakannya. Bukan sekadar soya non-GMO, bukan sekadar PROTEIN, tetapi lebih dari itu iaitu sebagai pelengkap DIET harian kami sekeluarga juga membantu kami lebih berTENAGA dan kekal cergas sepanjang hari, in sha Allah.

Sekali BELI, mesti nak REPEAT lagi!!!in sha Allah:)

Jom hubungi saya, Pengedar Bebas Shaklee anda:)

Puan Nurul'Ain [Nia] Shaklee Independent Distributor [ID No : 890961]
019-5793313 | mygreenvita@gmail.com | FB Page : El-Ain Shoppe
COD di sekitar Bangi dan Pos laju di Seluruh Malaysia



Comments