Antara Faedah mengambil Shaklee Collagen Powder...

Salam Sejahtera semua,

Bertemu lagi di waktu yang sama iaitu di Subuh hari...Alhamdulillah..

Semalam, saya dah sharekan testimoni pengguna. Best kan!!!
So, pagi nie, saya nak berkongsikan sedikit info berkaitan dengan Faedah mengambil Shaklee Collagen Powder nie....

Alhamdulillah, semalam saya dapat bertalu-talu sms/whatsapp daripada jelitawan-jelitawan yang memang serius nak jaga kesihatan luaran dan dalaman plus dapat bonus PENJAGAAN KECANTIKAN SECARA SEMULAJADI!!!Alhamdulillah...

Ini saya kongsikan dari FB Page Shaklee Malaysia ya:) berdasarkan kepada pertanyaan seorang customer.

Antara FAEDAH mengambil kolagen adalah seperti berikut :

  • Mengurangkan kedutan
  • Melembapkan kulit
  • Mengembalikan keanjalan kulit
  • Meningkatkan kelicinan kulit
  • Menggalakkan kuku yang kuat dan rambut yang tebal
  • Ia juga mengurangkan pigmentasi dan jeragat
  • Meratakan warna kulit
  • Menyokong kesihatan sesendi
  • Menguatkan tulang
  • dan lain-lain lagi lah ye....he.he.he..

Bila kita ambil Shaklee Collagen Powder.. barulah kita tahu keberkesanannya buat diri kita!!Ya..kan!!!

Alhamdulillah....dan insyaAllah, saya doakan agar anda semua turut merasai keberkesanannya setelah consume Shaklee Collagen Powder nie selama 8 minggu k:)



Lai..lai..lai...hubungi saya untuk sebarang pesanan dan pertanyaan berkaitan produk Shaklee ya @ 0195793313 (sms/whatsapp)

Jumpe lagi di lain entry k:)

Salam Subuh;

Mama Nia
Shaklee ID : 890961
0195793313






Comments